15 Aralık 2011 Perşembe

VİYANA YOLCULARI GİTTİ...

      Önceki postumda oğlumun Viyana'ya arkadaşlarının yanına gideceğini ve benim çekiliş için yaptığım çerçeveyi çok beğenip istediğini yazmıştım.Bunlar oraya gidenler.Resim sırası karışmış yine ama olsun.2012 ajandasını keçe ile kapladım.Aslında daha fazla süsleyebilirdim ama sağolsun oğlum her şeyi son ana bıraktığı için iki ayağımı bir pabuca soktu ve bu kadar oldu.



                                     Bu çerçeve öncekinin aynısı olmadı.
                                     Bu kez sıra inciler değil serpme inci ile süsledim.
                              Tığ işi çiçekleri bu sefer pembe ve yeşil kurdele ile ve pembe güllerle süsledim.
                                       Defterin ayraç ipine küçük bir yıldız yaptım.
           Bu da yakın hali.Yerine ulaştılar bile.Teşekkür telefonumu da aldım, tabii çok mutlu oldum.Güle güle kullansın cici kızımız.

9 yorum:

  1. Hayatimcim sen bana bu ajandanin ve cercevenin aynisindan yapip yollazsan kiyameti koparacagimdir haberin olsun, sahane otesi olduklari icin tebrik ediyorum, bayildimmmm!!!!!! sen artik costun hocam sevgiler :))))))

    YanıtlaSil
  2. emelcim bayıldım çerçeveye,harika olmuş,kopya çekicem haberin olsun...

    YanıtlaSil
  3. emel ablacm harika olmuş 2si de ama cerceve tam benlik ellrne sağlık..

    YanıtlaSil
  4. İkiside çok güzel olmuş yaratıcı kadınsın vesselam...

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım benim.cerceve'de ajanda'da harika olmuş.
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  6. Handancığım, sen yeterki iste yarın yapılıyor ve Erhan ile yollanıyor canımcım.
    Özlemciğim, o nasıl söz, beğenmene sevindim.İlaydacım, teşekkürler canım.
    Meral ablacım, halime ablacım, teşekkür ederim.
    Hepinize sevgiler yolluyorum.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar facebook tümblog yazarları vesilesi ile sizi tanıdım izlemeye aldım.... çerçeve ve ajanda çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sevdeciğim, teşekkür ederim, blşoğuma hoşgeldin.Bende hemen seni ziyarete geliyorum Sevgiler...

    YanıtlaSil