18 Aralık 2011 Pazar

TEPSİMDE YERİNİ BULDU...

Merhabalar,
    Benim evlilik hikayem biraz ilginçtir.Uygun bir zamanda sizlere de anlatırım.Bu resimdeki tepsiyi işte o günlerde bana çok emeği geçmiş olan ve çok sevdiğim, emeklerini hiç unutamadığım bir komşumuza hediye hazırladım.İki yıl flört edip 2,5 yıl nişanlı kalıp asker yolu bekledikten sonra bir hafta içinde evlenince konu komşu çeyiz hazırlıklarına girişmişti.İşte o günlerde Nurcan abla henüz aylık olan bebeğiyle gece yarılarına kadar bizim evde az yorulmadı.Mesela iki elti yatak örtümü dikiyorlar ve bebek örtünün ortasında yatıyor, işte bu görüntüyü hep hatırlarım.Hatta mobilyacının azizliğinden eşya geç gelince yerleştirmek için nikahıma bile gelememişti.Kısacası hakkı ödenmeyecek dostlardandır.
      Aldığım ev hediyesinin yanına el emeği birşey eklemek istedim.Biraz aceleye geldi ama ortaya çıkanı sevdimde.
Nasıl 0lmuş.
       Meral Sanatevi gezimizde aldığım kahve tepsisini yine Meral abladan aldığım dekupaj kağıdı ile birleştirdim.
        Bütün boyalarım ve malzeme sandığım Assosda olduğu için elimde fazla renk alternatifi yoktu.Allahtan resimde yeşiller vardı bende yeşili beyazla açarak resimdeki rengi elde ettim.
          Yan kısma kızımın harfli cetveliyle desendeki yazıyı yazıp kenarlara kahverengi geçtim.En son sapları kırnapla sarıp iyice zımparaladım.
     Resimde çok belli değilsede bayağı eski bir hal aldı.
     Tesadüf ki Nurcan ablanın mutfak dolapları da hemen hemen aynı yeşilmiş.Çok beğendi.
     İyi günlerde kullansın inşallah....

17 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. emelciğim ellerine sağlık ben de çok beğendim.insanın hayatında dost olmak mücevver gibidir,hiç bir zaman değeri kaybolmaz ve paha biçilemez.sevgi ile kal her zaman

    YanıtlaSil
  3. Valla ben bugünde bu tepsiyi yapsam dedim olmadı,ama çok güzel olmuş kenarını bağladınmı yoksa yapıştırdınmı çok yakışmış ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş emel abla o ton yeşili bn çook seviyorum zaten tepsyede cok yakışmış ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. El yapımı hediyenin değeri bir başkadır her zaman. Çok güzel olmuş, güle güle kullansın sahibi.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım benim. çok şık bir hediye olmuş.sahibide iyi ğünlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık çok şık olmuş tepsin.

    YanıtlaSil
  8. ellerine saglik, cok güzel olmus. cok begendim. bana da buyur gel :)

    sevgilerimle eli

    YanıtlaSil
  9. Serap hanımcığım, hoşgeldiniz.Ben sizin blogda gezinirken siz bana gelmişsiniz, teşekkür ederim.
    Serpil ablacım, gerçekten öyle gerçek dost gözden ırak olsada gönülden olmuyor.
    Meral ablacım, teşekkür ederim.Uzun zamandır yapmıyodum özlemişim.Kırnabı sarmadan önce sapa peligom sürdüm.Sonra uçları gizledim.
    İlaydacığım, bende hemen hemen yeşilin her tonunu severim.Temamdan da belli oluyodur herhalde.
    Periciğim, teşekkür ederim, öyle güzel işler çıkarıyosunuzki imrendirdiniz beni, dayanamadım:)
    Halime ablacım,teşekkür ederim.Bu kadar yakınız bir görüşemedik vallahi.
    Sevgili SYB, teşekkür ederim.
    Eliciğim saol canım.Haklısın seni ihmal ettim hemen geliyorum.
    Hepinize sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel çok zarif olmuş, eminim beğenicektir sahibi, ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Afet Hanım, bu arada hoş geldiniz:)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir tepsi olmuş ellerinize sağlık , çerçevelerde harika çok güzeller.

    YanıtlaSil
  13. Meral hanımcığım , teşekkür ederim.Hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık canım çok harika olmuş.ne güzel dostların olması.rabbim hepimize güzel dostlar versin.nurcan hanım iyi günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  15. emegine saglik
    cok sik bir tepsi ortaya cikmis
    gulegule kullansin sahibi
    emelcim evlilik oykun cok guzel
    sevgiler sana

    YanıtlaSil
  16. emelcim çok şık olmuş,yeşilin rengi çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  17. çok şık bir tepsi olmuş gerçekten de...

    YanıtlaSil