16 Aralık 2011 Cuma

HAKKIMDAKİ GERÇEKLER...

                      Sevgili Cimcime (http://kitapeylemi.blogspot.com/)'nin yolamış olduğu MİM'i cevaplamaya çalışayım.Kendim hakkındaki 7 gerçek neymiş bakalım.

        1-Burcum da yükselenide Terazi, dolayısıyla çok dengeli olduğum gibi terazinin dengesini 1 gram bile bozar misali olmadık bir şeyden bütün dengem bozulabilir.Fakat adil olmayı o kadar abartmışımki kaselere koyduğum muhallebiyi nerdeyse hak geçmesin diye ölçebilirim.O kadar yani.

       2-Tam bir çay tiryakisiyim.Sabahtan yatana kadar aralıksız çay içerim.Eğer sokaktaysam ve biryerlerde içememişsem baş ağrısından komaya girerim.

       3-Sabır en büyük özelliğimdir.Bu güne kadar çok selamete erdim anlıyacağınız:)

       4-Babam, ben doğmadan 27 gün önce ölmüş ve o zaman annem 17 yaşındaymış.Dolayısıyla tek çocuğu olarak bütün hayatını bana adayan anneme çok düşkünümdür ama annem çalıştığı için beni büyüten anneannemin çok osmanlı bir kadın oluşundan dolayı sevgimi pek belli etmem.

       5-Evde çocuklara karşı otorite bendedir.Öyleki çocuklar babalarından birşey için izin isteyince eşim BABANIZA sorun der.Amaaaa aslında tüm kararlar eşimden çıkar.Yani uyanık eşim çocuklara karşı hep beni ortaya sürer...

       6-Yapamıyacağım iş yoktur.Elektrik hariç elimden her iş gelir.O da gelir ama riskli diye ben ellemem.Öyleki verin malzemeyi size bir ev yapayım.Tüm erkek işlerini bilirim.Tabii bunda erkeksiz bir evde büyümemin etkisi fazla.

      7-Yukarda yazdığım sebepten olsa gerek eşime çok düşkünümdür.Evimdeki huzur her şeyden önemlidir.Huzurluysam baş edemiyeceğim şey olamaz.

      8-Geçirdiğm mide ameliyatından dolayı oruç tutamam ama dinimizin farz kıldıklarını elimden geldiğince Allahım kabul ederse yapmaya çalışırım.

       9-Elimden her şey gelir derken yalan söyledim, resim yapmaktan hiç anlamam.Çöp adamdan öteye gidemem..

      10-Sigara tiryakisiyim ve inanmıyacaksınız belki içmeyi seviyorum.Çocuklarımın baskısıyla azaltmaya çalışıyorum.

       İşte benden bu kadar, yedi gerçek derken on etmişim.Çenemmi açıldı ne..
        Birçok arkadaşın mim sevmediğini biliyorum o yüzden bende arzu eden arkadaşlara yolluyorum.

       Öpüldünüz.

5 yorum:

  1. canım benim sen bir tanesin.allah huzurunu bozmasın.

    YanıtlaSil
  2. sevgili emel
    ne kadar guzel kendini anlatmissin
    cok hosuma gitti
    allah ailenin icinde seni hep mutlu etsin
    sevgilerimi gonderiyorum

    YanıtlaSil
  3. emel ablacım hp huzur ve mutluluk içinde yaşamanı diliyorum.. Ne güzel anlatmışsın bana biri kndini anlat dediğinde sanki dilim tutuluyor her seyi anlatırım çok gevezeyim çoğu zamn cok konuşmamdan sikayet ederler ama yerine göre konuşurum tabi =) fakat kendimi anlatmaya gelince tık yok :))

    YanıtlaSil
  4. ALLAH'ım hep sağlıklı,huzurlu,mutlu kılsın inşallah.öptüm canım.

    YanıtlaSil
  5. seni anlatan notları okudukça, gelip seni kocaman öpesim geldi biliyor musun? :)
    ben seni yerim yaa :))

    YanıtlaSil