29 Aralık 2011 Perşembe

CAN DOSTLARIMIN HEDİYELERİ..

        Bugün lise arkadaşları toplandık.Size daha önce Antalya'da yaşayan ve gencecik evladını trafik kazasında kaybeden arkadaşımdan bahsetmiştim.İşte o, bu sabah yavrusunu doğum gününde ziyaret etmek için İstanbul'a geldi.Kabristan ziyaretinden sonra Belediyenin işlettiği Üsküdar Paşalimanı Kafede oturup hasret giderdik.
       Aşağıdakileri onlara hediye hazırlayıp verdim.Dar vakitte oldukça pratik olmak zorundaydılar.Öyle hamurlar kabartacak ne ruh hali ne de vaktim vardı.

                                       Bu Semracığıma, peçete dekupajı




                                       Bu Dilekciğime,

                                      
                                       Bu da Gülinciğime, yeni aldığı arabasının anahtarını takacak.


                    Hepsi hediyelerini çok beğendi.Bana sorarsanız çok daha güzel olabilirlerdi ama bu seferlik böyle oldu.
                   Buruk ama çok da güzel bir gündü.Böyle arkadaşlara daha doğrusu dostlara sahip olduğum için Allaha şükür ediyorum.İyiki hayatımda varlar.
                  Aceleyle bunları yaparken birkaç günlük miskinliğimide atmışımdır inşallah.
                  Yarın bir hediye daha yayınlıyacağım bekleyin anacığım:)))))))))

15 yorum:

  1. emelciğim arkadaşlarınhediyeleriniiyi günlerde kıullansın,hepsi çokk güzeller diğerlerinide sabirsızlıla bekliyorum canımmmm

    YanıtlaSil
  2. dar vaktte olmasına rağmn çok güzeller arkadşlarınız güle güle kullansınlar sznde ellernze sağlık emel ablacım =)

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok güzelmiş çok hoşuma gitti.ellerinize sağlık.allah arkadaşınıza sabır versin.

    YanıtlaSil
  4. Valla hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık çatıyada bittim aynısını uygulamam lazım, PVC mi onlar...

    YanıtlaSil
  5. Yıllar süren arkadaşlıklar, paylaşımlar.... Hayatın en güzel yanları işte :)

    YanıtlaSil
  6. Dostlarımız eksik olmasın hayatımızdan. Hediyeleriniz de çok güzel özellikle tepsiye bayıldım. Elinize sağlık ve MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzel ama anahtarlık çok güzel :)
    iyi seneler bu arada:)

    YanıtlaSil
  8. Hediyelerin hepsi birbirinden güzel olmuşlar arkadaşlarınız iyi günlerde kullansınlar.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel olmuş eline,fikrine sağlık.Dostlukların hiç eksilmeyeceği sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ELLERİNE SAĞLIK CANIM NE ĞÜZEL OLMUŞLAR SAHİPLERİDE İYİ ĞÜNLERDE KULLANSIN.
    SAĞLIKLI HUZRLU YILLAR DİLERİM.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Blog Dostum,

    Yeni yılın sizlere, ailenize, sevdiklerinize sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Kötülüklerden, savaşlardan, felaketlerden uzak, yalandan, riyadan, cefadan arınmış,
    dostlukların ve vefanın ebedi olduğu huzur dolu bir yaşam hepimizin olsun.

    Allah'ın Selameti ve Fazileti bizlerden eksik olmasın.

    Sağlıcakla kalın

    Afet Ergü Şaşmaz

    YanıtlaSil
  12. sağlıklı,mutlu güzel günlerle dolu yeni bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Hepside harika. :)

    Yeni yılınızı kutlar, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice yıllar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  14. hepsi de birbirinden şahane amaaa, o, kenarından kurdele geçmiş olan tepsiye vuruldum vallahi..
    şahane yıllar kuzucuğum :)

    YanıtlaSil