8 Aralık 2011 Perşembe

SON CİCİLER....

      Yılbaşı ağacı süslerinin son partisi bunlar.Dün gece yükleyememiştim.

                                       Ben bu çanı çok sevdim.
                                              Altılı paketler yaptım..
                                      Kalplerin üzerindeki boncuk işlemeler çıkmamış resimde
                                       Bu yeşili..
                                       Bu da beyaz olan ..
            Artık yılbaşı süsü yapmıyacağım.Şimdi sıra Hayat Melodisi n,n düzenlediği çekilişte bana çıkan cici kızımızın hediyesini hazırlamaya geldi.Ama yarın meşgul olucam.Çünkü Sapanca ya Meral Sanatevi 'ndeki buluşmaya gidicem.Çok heyecanlıyım.
Eminim çok keyifli bir gün olacak.Resimleri yarın yüklerim İnşallah.
             Şimdilik hoşçakalın.

3 yorum:

  1. Emel Ablacığım, o çanı ben de çok sevdim doğrusu. Ellerine sağlık... Yarın için gelebilecekmiyim bilmiyorum. Akşam üstüne doğru belli olur. Sevgilerimle... NURDAN

    YanıtlaSil
  2. emel ablacım çok güzell olmuş çanlar bnde bayıldım özelliklede beyazına ellerinize sağlok =)

    YanıtlaSil
  3. Cicilerin çok şeker oldu, ellerine sağlık :)
    Bakalım yarın nelerle döneceksin Meralden, ben maalesef gelemiyorum, ama sizleri bekliyorum :)

    YanıtlaSil