7 Aralık 2011 Çarşamba

CİCİLERE DEVAM....

                                        Keçe kalbim ön cephesini sentetik swarovski kapladım.
                                          altılı paketler yaptım.
                                       meşhur meleğim.
                                      Pembesi,  bordoyu tek resimlememişim.
                                             Üçü bir arada
                                      
        Her renkten ikişer koyarak paketledim.İki model daha çalıştım ama nedense belli sayıdan fazla resim yüklemekte zorlanıyorum.Onlarda yarına artık.
         İyi akşamlar...

10 yorum:

  1. ben senin bu meleklerine bayıldım yaa çok şirinler.hepsi harika canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller Emel geliyormusun....

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı olmuşlar ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. senin şu cicilerine bayılıyorum Emel hanım.hele melekler harika bende yapmak istiyorum....

    YanıtlaSil
  5. Serpil ablacım çok saol.
    Meral ablacım, inşallah çok istiyorum.
    İlaydacım,teşekkür ederim.
    Halime hanımcım, bende yabancı bir sitede görüp kendime göre bir kalıp çıkardım ama linki hatırlamadığım için veremiycem.Bence de yapın çok zevkli...

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller melekler sizi korusun :)

    YanıtlaSil
  7. emelcim kalpler çok şık olmuş.bayılırım ben taşlı şeylere çok beğendim...

    YanıtlaSil
  8. emelciğim,fidoş gelemiyor köpeği hastalanmış.ben gidiyorum haremde sabah 8 de adapazarı otobüsüne bineceğim.gelsen ne iyi olur vaktiyla de döneriz.

    YanıtlaSil
  9. çok çok güzel olmuş kalplere bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Serap hanımcım, Amin canım.
    Özlemcim teşekkür ederim.
    Serpil ablacım, yarın birlikteyiz İnşallah,
    Mihrimahcım,saol canım.

    Kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil