20 Aralık 2011 Salı

PESPEMBE KAĞITLIK

        Nihan'ın Meral Sanatevine gittiğimizde aldığı kağıtlığı boyadım.Tam manasıyla bir kırtasiye sapığı olduğu için hemen onunla alakalı şeylere gitti.Başka yaşıtları olsa belki takı kutusu falan alır ama onun hiç işi olmaz onlarla..

      Odasında bej üzerine pembe güllü English Home un yatak örtüsü ve yerde de gül kurusuna yakın düz bir halısı var.Pembe boyayayım dedim ama gece sarı lambada bu kadar pembe gelmemişti.Bu basbayağı pespembe bişey..
                                       Dekupaj kağıdı Meral abladan
                                     Arka kısmı ponpon yaptım kendimce:)
                                         Yanlar boyuna çizgi
                                      Kabartmalar benim usul( Meral abla sen anlamışsındır)
       Bu da yakından kenarları.İnce bir küpür oyayla geçtim.Aslında içime sinmeyen yerler var ama kızım elleme ben beğendim deyinde vernikledim.
      Ayyy çok pembe beee
             Neyse artık olan oldu.Bunu da dün gece başladım.Hadi tahmin edin bakalım ne olacak.Kızım bulamadı....
              Yorum ve tahminlerinizi bekliyorum, bye

9 yorum:

  1. emelciğim harika olmuş.pembiş pembiş danteller de pek yakışmış canım becerikli ellerinden ne güzel şeyler çıkıyor.şimdi merak ettim son yaptığın ne olacak acaba merakla bekler bu serpil.çok öptümmmm

    YanıtlaSil
  2. Çoook beğendim Nihancım güle güle kullansın....

    YanıtlaSil
  3. çok ğüzel olmuş ellerine sağlık canım.
    yaptığın dantelide merak ettim doğrusu.bi tahminde bulunayım yılbaşı ağacına süsmü aceba:))))

    YanıtlaSil
  4. Krenalı pasta gibi,çok lezzetli görünüyor:))Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Saol Serpil ablacım,kısmetse yarın akşama kadar bekleticem seni.:)
    Meral abla ,Nihan teşekkür etti.
    Halime hanımcım, teşekkür ederim ama bilemediniz.
    Nedret abla güldürdün beni akşam akşam.Bir daha baktımda haksızda sayılmazsın:)
    Öpüldünüz..

    YanıtlaSil
  6. emelcim çok cici olmuş,pembe pembe,son yaptığını merak ettim ne olacak diye ama güzel olacağı şimdiden belli...

    YanıtlaSil
  7. Çerçeve mi oluyor yoksaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Özlemcim , saol canım,
    Banu ablacım, bilemedin.
    Allahım ne olduğunu görünce 'amaaan bumuymuş' demezsiniz inşallah..

    YanıtlaSil
  9. emelim en alttaki bence bir çerçeve olacak..ya ayna çerçevesi, ya resim çerçevesi..bildim mi? :)
    üstteki kağıtlık çok cici olmuş..pembeyle aram yoktur ama buna bayıldım..o güzel ellerine sağlık ablam..
    güzel yıllar sana ve sevdiklerine :)

    YanıtlaSil