27 Aralık 2011 Salı

İŞTE BUYDU...

     Gecen postumda bilin bakalım bu ne dediğim işte buydu.Amaaaan bumuymuş dediğinizi duyar gibiyim.
     Bu ipi yengem çok kalın al sen değerlendirirsin diye vermişti.Çok kalın bir merserize.Önce küçük halkalarla yılbaşı süsü yapayım dedim, öyle kalınki sevmedim.Olsa olsa makrome gibi birşey olur, nasılsa her boy halkada var diye bunu yaptım.
   Birkaç gündür keyfim yok.Aslında yapalı kaç gün oldu ama resmini bile çekmeye elim varmadı.Geçen gün şu malum illetten dolayı çocukluk arkadaşlarımdan birini kaybettik.Daha 42 yaşındaydı, ölüm haberini alınca acıları dindi diye düşündüğüm için üzüntüm bu kadar değildi ama günler geçtikce ve çocuklarını falan düşündükçe canım daha çok acıyo.Keyifsizliğim bundan anlıyacağınız.

                                       resimler az önce çekildi.
                                      Boncuklar Kadıköy cuma pazarından,torbayla komik bir fiyata almıştım.Plastik değil ağırcalar.Fakat içinden ancak bu kadar ip geçebildiği için püsküller zayıf oldu.


              Bunu akşamları odandan çıkmıyosun diye sitem eden eşimin yanında yapıyodum.Küçük boyuda bitti ama boncuklanmadı.Daha sonra ikisini gündüz çekerim.
            Bazı arkadaşların çerçeve tahminini de boş çıkarmayıp birde öyle yapayım diyorum.İçinede güzel bir kanaviçe bulup işlerim..
             Şimdilik bu kadar, hoşçakalın.

12 yorum:

  1. Çok beğendim Emelim, ellerine sağlık, boncuklar da cuk oturmuş :)
    Püsküller zayıf oldu diyorsun ya, hani boncukların altından düğüm atmışsın ya, o düğümü sıkmadan önce arasında istediğin kadar ipi püskül boyunda geçir sonra sık, kalın püskül olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Hatta arşivime kopyaladım, makrame gibi duruyor ya, ben de yapacağım :)
    Kopyalarken dikkatimi çekti resmin adı "şile..." ne alaka ?

    YanıtlaSil
  3. Yaratacılığına hayranım valla çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  4. çok şirin olmuş çok beğendim.pratik bir çözüm ayrıca ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. emelciğim yazını okudum arkadaşın için çok üzüldüm.başın sağolsun.allah başka acı göstermesin.saksılığında çok şık olmuş hele boncukların rengini çok sevdim canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Meral ablacım, Mihrimahcığım teşekkür ederim.
    Banu ablacım püskül konusunda saol, kafam durdu sanki toparlıyamıyorum.Her gun defalarca okuduğum duanın ortasında tık kalıp hatırlayamıyorum.O dereceyim yani.
    Pazar günü Şileye 10 km mesafede Yeşilvadi de uzak akrabamızın yol üzerindeki yerine kahvaltıya gitmiştik.Makinede o resimler vardı, o yüzden.
    Serpil ablacım, çok saol.Bu yıl o manada biraz kötüydü. İnşallah yeni yıl daha iyi olur.

    YanıtlaSil
  7. canım başın sağolsun. bende kısa zaman önce nalet olası hastalıktan amca oğlunu kaybettim.acı cektiklerini ğörünce.neyse.
    saksılığında pekbi şık olmuş.bende cerceve olarak tahmin etmiştim ğaliba:))))

    YanıtlaSil
  8. başınız saolsun:((bu yaptığınızı çok beğendim..çok güzel olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir görüntüsü var, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. :( Arkadaşına çok üzüldüm. Başın saolsun.
    Bu arada headerını ekledim, umarım beğenirsin.
    Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  11. Öncelikle arkadaşınıza Allah rahmet eylesin diyorum.
    çiçekleiğiniz de çok güzel olmuş.
    ayrıca bana yazdığınız son yorumlar spam mesajjları silerken silindi,çok üzüldüm.orda adınızı görmek güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. Saol Halime ablacım, seninde başın sağolsun.Maalesef kaçış yok.
    Semacığım, begenmene sevindim.
    Missbone,teşekkür ederim.Şimdilik bir değişiklik yok acaba benim yapmam gereken birşeymi var?
    Elmalı kurabiyeciğim, teşekkürler.Olsun ben gene gelir uğrayamadığım zamanların açığını kapatırım.Özellikle kayınvaldenin örtüsünü meraktayım.
    Hepinize sevgiler..

    YanıtlaSil