10 Aralık 2011 Cumartesi

MERAL SANATEVİ ZİYARETİMİZ...

         Dün Sapanca Kırkpınar'a Meral Sanatevine Meral ablaya ziyarete gittik.Blog arkadaşları olarak nasıl keyifli bir gündü anlatamam.Saat 11 civarında oradaydık.

    Meral ablacım her zamanki güleryüzüyle bizi karşıladı.CİHAN'IN BAHÇESİ Cihan abla,HATİŞİN HOBİLERİ Hatice abla, HOBİLER Serpil abla oradaydık.Resimde Meral ablanın önündeki Nebean Hanımla da tanıştık.Kendisini tanımaktan dolayı çok mutlu oldum.Çok güleryüzlü ve hoş sohbet bir hanım.
                               İstanbul tayfası, telefonumda tam çalacak zaman buldu.
       Dekupaj resimlerine, peçetelere, diğer malzemelere bir üşüştük görmeliydiniz.
       Cihan ablanın bizlere hediye ettiği sevimli kalp sarkaçlarla.....
                            Yüzlerimizdeki keyif belli oluyordur herhalde.
         Atölyenin diğer sakinleri ile birlikte.Işığın tersliğini bile hesap etmemişiz keyiften.Masamızın zenginliğini gördünüzmü.Hatiş değişik bir yöresel börek getirmişti ama üzgünüm ismini hatırlayamadım.Cihan abla nefis bir kurabiye yapmış, hiç üşenmeden tek tek kurdele ile bağlamış, nasıl şıktı görmeliydiniz.Atölye dostları da çeşit çeşit yiyeceklerle masayı donattılar.Ne yiyeceğimizi şaşırdık.(ayıptır söylemesi ama)
   Canım kızım Nihan'ıma bir teşekkür etmeliyim.Eşim oralarda hava bozacak diye biraz tedirgin olunca , babasını rahatlatmak için benimle geldi.Anlıyacağınız bayan dayanışması.
     İyiki bu bloğu açtım da böyle güzel dostluklar kazandım ve hayatıma farklı bir renk geldi.Bu buluşmaları daha sıklaştırıp , kalabalıklaştırmalıyız.
     Sizleri çok seviyorum dostlar....

8 yorum:

  1. emelciğim harika bir gündü sana tekrar tşk.ler beni arabanla bıraktığın için oradan hemen bir taksiye atladım 25 dk.evdeydim.gene toplanmak üzere hepinizi çok seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  2. Şekerler, ben aranızda değildim ama gönlüm sizinleydi farkına vardınız mıııı :))
    Hadi bakalım havalar açmaya başlayınca bekliyoruuum :)

    YanıtlaSil
  3. Emelcim her zaman beklerim bende çok keyifli bir gün geçirdim, birdahakine daha kalabalık olacağız galiba....

    YanıtlaSil
  4. Canım,dostluklarımızı pekiştirip,yeni arkadaşlar kazandığımız çok güzel bir gündü.İnşallah daha sık yapabiliriz.Zarif hediyen içinde ayrıca teşekkürler.Sana ve tatlı kızına sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir gün geçirmişsiniz allaha dostluğunuzu daim etsin.. Bnde 1 gün bloguma bakmadım şimdi eve geldim bi baktım bütün izleyicilerim yok olmuş nedenini bilen varmı bnm blogta bozuldu galba =(

    YanıtlaSil
  6. Serpil ablacım,evine rahat gidebildiğine çok sevindim.
    Banu ablacım, havalar açsın sıra sende inşallah.
    Meral ablacım, ohh daha şenlikli olucaz desene,
    Hatice ablacım,hediyenin lafımı olur.Arayı açmadan görüşelim böyle.
    İlaydacım, valla benim kız kumanda panelindeki resmin altından biryerlere girip bloğun tam adını yazınca düzeldi ama hala blog sayfasında izlediklerimi resimli göstermeyi beceremedik.

    YanıtlaSil
  7. oh,oh Emelcim bakıyorum ğeziyorsunuz:)))ne ğüzel yapmışsınız.kıskandım valla:))))

    YanıtlaSil
  8. oooo hanımlar kaynatmış,kıskandım valla.

    YanıtlaSil