28 Şubat 2011 Pazartesi

SIVA FİLESİ VE YEMENİ



      Geçenlerde Ayşe ablacığıma uğradığımda evdeki eski bir sandığı daha önce yemeniciler çarşısından bolca aldığımız yemeniler ile kaplarken buldum.tabii bende yardıma giriştim.çok değişik ve otantik bir sandık-sehpa çıktı ortaya.

      yine aynı gün ablacığımın sıva filesi üzerine yemeni ve yünlerle yaptığı tasarımı da resimledim.

     sen nerelerdesin, neler yapıyorsun derseniz; hafta sonu alışveriş ve aile büyüklerini ziyaret ile geçti.dah önce resimlediğim işlerim devam ettiği , farklı bir şey olmadığı için benden birşey ekleyemiyorum.

     hepinize mutlu günler....

3 yorum:

  1. masanın üzerinde ki çok şık çok beğendim.ne güzel şeyler bunlar
    yapanın ellerien sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben de masanın üzerindekini çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. ooo ne kadar güzel olmuş. gerçekten ellerine sağlık yapanın.

    YanıtlaSil