18 Şubat 2011 Cuma

SİPARİŞLER HAZIR...



                                          Bebişlerin yapım aşamaları,

                                          Sabunları ile birlikte tül kese içinde son halleri.
                                          çapa temalı
                                          Deniz temasını Tiryaki Hobi den esinlendim, detayları onun gibi ayrıntılı becermem imkansız ama affına sığınarak denedim...
                                          Kıvırcık kuzu ve kokoş kedilerim,
                                           Uğur böceem

                                         Bıdıkcanlarım dertli mi ne?
                                         Bahar dalı diyelim bunada,
            Nasıl olmuşlar,yorumlarınızı çok merak ediyorum.Bunlar siparişti gitmeye hazırlar.Hepsinin farklı renkleri de hazır.İsteyene gitmek üzere...

6 yorum:

  1. Nefis olmuşlar:)) Bakmaya doyamadım. Elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim.Nedret ablacım dememde sakınca yoktur umarım.benimde içime sindiler.kısmetleri daha da bol olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuşlar. Ellerinize sağlık.
    <:))

    YanıtlaSil
  4. güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. çok sevimli olmuşlar.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. emel ablacım bunlar harıka bayıldım... ellerıne saglık..coook zevklı...

    YanıtlaSil