26 Şubat 2011 Cumartesi

GEÇEN YILDAN RESİMLER...

     Geçen yıl baharda önümüzdeki yaz için bu elbiseleri dikmiştim.aslında dikiş konusunda oldukça acemiyim ama modeller çok pratikti ve iyi olduğumu düşündüğüm tığ ile de süslemeler yapıp boncuklar ile dahada süslü bir hale getirmiştim.bugün yayınladığım herşey Antalya The Marmara Otelin hediyelik eşya mağazasında satışa sunuldu.bazılarından bu yıl yaza doğru tekrar yapmayı düşünüyorum.

                                                   gümüş rengi paralarla süslendi.
                                                   omuzlarda hoş bir aparat var.
                                                 ön ve arka bel bölgesinde tığ işi aplike ettim ve kumaşı oyarak transparan hale getirdim.
                                                   özel dokuma yemeni kumaş.roba kısmı tığ işi
                                                   yine özel bir yemeni kumaş ama şıkırtıları olduğu için tığ süslemesi yok.
                                                   krep şifon kumaş,bel kısmını tığ ile yaptım.etek gibi duruyor ama pareo
                                                   sandıktan çıkan 30 yıllık şile bezi üzerine tığ işi elbise
                                                  birşeye benzetemediniz değilmi?
                                                   üzerinizde duruşu bu.hareket arkada diye arkayı çekmişim.bel hizasına ütü ile yapıştırılan aparatlardan monte edip üzerini boncukladım.dikdörtgen bir kumaştan tek makas darbesi ile oluşturuluyor.çok basit ama farklı versiyonlarda kulanılabilen bir model.
                                                  omuzlar tığ motiflerle hareketlendirilip  boncuklarla süslendi.
                                                   yine aynı tarz bir süsleme
                                  Aslında ilk bu kahverengini yapmıştım.herkez çok beğenince farklı renklerini çalıştım.bu kumaşları Kapalı Çarşı'da fantazi kumaşlar satan bir kumaşçıda buldum.ünlü mayo firmalarının kullandığı pareo kumaşları.bütün elbiselerin kenarlarını tığ ile oyaladım .
       beğendinizmi?  hani yorum .......:)

2 yorum:

  1. dikiş dikebilen birini görünce koşup elini öpesim geliyor valla...
    tiyatro oyunumuz için bir aslan kostümüne ihtiyacımız vardı.
    maalesef bu iş benim üzerime kaldı...
    giyecek olan da kocaman bir adam...
    ve ben aslında dikiş bilmem bile :((((
    yaptım ama nasıl yaptrım bir de bana sorun :(((
    valla neredeyse pes edip avaz avaz ağlayacaktım...
    ona buna sora sora, internetten baka baka, deneme yanılma-kumaşları ziyan etme yöntemiyle zor bela yaptım..
    yakında bloğumda paylaşıcam..
    yok anacım yok..her iş, ustasınıneline yakışıyor...
    yukarıdakileri görünce hayranlıkla inceledim....
    hem de çok imrendim....

    ellerindert görmesin ablam....

    YanıtlaSil
  2. Emel hanım,bakalım daha ne marifetler çıkacak ortaya.hepsi birbirinden hoş,tarz süper.çok beğendim.bence bu işe devem edin.bunları beğenmeyecek insan yoktur.
    bu arada özelden mesaj yazmaya çalıştım ama gmail adresiniz tanımlanamıyor.

    YanıtlaSil