16 Şubat 2011 Çarşamba

ESKİLERDEN....

                                          Ayşe ablanın halat, deniz taşı ve boyalarla dizayn ettiği yan duvar.
                                          Ayşe abla çalışıyor.
                                          minderler serilmemiş halde plajın bir kısmı.
                                           Günbatımında koy manzarası..

 
      Geçtiğimiz iki yaz boyunca yazlık evimizin bulunduğu ASSOS da küçük bir koyda restaurant ve plaj işletmiştim.Bu yıl okullar açıldığı hafta devrettim.Aslında çok zevkli bir işti ama oldukça da yorucuydu.Az önce bilgisayardaki resimleri kurcalarken o günlerden resimlere rastladım.Yerimizin adı MEKAN dı.bütün dekorasyonunu Ayşe ablanın öncülüğünde çoluk çocuk gece gündüz çalışarak yapmıştık ve çok beğenilmişti.özellikle plaj şemsiyelerinin üzerini amerikan beziyle kaplamamız çok beğenilmişti.diğer yerlerde de çuval ve halatlarla dekorasyon yapmıştık.oldukça geniş plajı olan bir yer.önü deniz,sırtı dağ çok şık bir mekan olmuştu ama beni çok yordu.iki yıldır ayağımı denize sokamadığımı söylersem anlarsınız herhalde yorgunluğumu ve yoğunluğumu....
       Serde elişi tutkunluğu olunca bulunan her fırsatta elişleri yapıyor ve lokantanın bir köşesinde satıyordum.o günlerden  ve yaptıklarımdan birkaç resim eklemek istedim ama fotoğraf makinası resimleri yüklememekte inat ediyor hala.neyse başka bir zamana inşallah....

3 yorum:

  1. Ayşe abla süpermiş, duvar çok güzel olmuş :)Birde profilinize blogunuzun ismini eklememişsiniz, bulup eklemem çok zor oldu, izlemeye aldığınız siteler sizi izlemek isterse malesef, blogunuzu göremezler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. uyarın için teşekkür ederim.sanırım düzelttim ama biraz teknoloji özürlüyüm.umarım olmuştur.

    YanıtlaSil
  3. yaşca benden büyüksünüz izninizle emel abla demek istiyorum :) emel abla profile blog eklenmiş tamamdır :))

    YanıtlaSil