23 Şubat 2011 Çarşamba

SELAMLAR...

                                        Amerika'ya Ceyda'nın ablası Maddy ye gidecek,
                                         Ceyda için,
                                         Batuhan'ın annesi Halime hanım için,
                                         Su için,(aslında turkuaz rengiydi ama böyle çıktı)
                                         Başak ve Belgin için,
                                         Sena ve Seda içinse alttaki uğur böceklilerden,
     Selamlar arkadaşlar, birkaç gündür yazamadım ama boş da durmadım.pazar akşamı kızım Nihan'ın telefon kılıfı yırtıldığı için keçeden bir kılıf yapmıştım.pazartesi okulda arkadaşları çok beğenip şipariş vermişler.iki gündür diğer işlerden fırsat buldıukça onları yaptım ve bugün yolladım.ağız kısımlarına gizli cırt diktim bakalım beğeneceklermi.
   

5 yorum:

  1. halime hanımınkini çok beğendim e hepside güzel..ellerinize sağlık..

    bu arada herkesi bloğuma beklerim

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Mayanın cicileri:beğendiğine çok sevindim.
    Siyah süt:diğerleri ortaokul öğrencileri için,yaşlarını düşünerek farklı çalıştım.beğendiğine sevindim.ayrıca izlemeye aldım sizi.bloğunuz çok güzel.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Uğur böceği üstüne düğme fikrinize bayıldım:))

    YanıtlaSil
  4. doğrusu bir gecede 8_10 tane yapınca kaytarmay idi benimkisi...:)

    YanıtlaSil