1 Şubat 2011 Salı

ALÇIDAN KURTULDUM

     selam arkadaşlar,bugün alçıdan kurtuldum çok şükür ama alçı öncesi ve sonrası arasında hiç fark yok.şişlik aynı duruyor,ağrı hala devam ediyor.ilk gittiğim doktorun söylediği gibi orada bir kütle oluşmuş olma ihtimali daha arttı ve dolayısıyla ameliyat ihtimali yaklaştı.bakalım nereye kadar dayanacağım....
   hastane çıkışı canım kardeşim, arkadaşım eski kapı komşum NALANıma gittik Nihan ile.keyifli sohbetlerle geçen güzel bir gün geçirdik.aynı apartmanda oturduğumuz zamandan komşumuz Ayşegül;ü ziyaret etmek için Bursa ya gitme kararı aldık.Ayşegülcüğümün tatlı kızlarından biri olan Semanur un perşembe günü doğum günü.hem hasret giderir hem doğumgünü kutlarız ,bir gece kalır geliriz dedik.hava iyi olur inşallah...
   sizlere yaptığım elişlerini resimlemeye yavaş yavaş başlıyorum.
   elimdeki küpürleri degerlendirerek ayakkabı torbaları dikmiştim geçen hafta.daha resimlerini çekemeden bir kısmı satıldı.ançak elde kalanları resimleyebildim.
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder