5 Şubat 2011 Cumartesi

BURSA DAN DÖNDÜM

      Dün öğleden sonra itibariyla Bursa dan döndüm.Ayşegül'cüğümün güzel kızı Semanur'un doğum gününü bahane edip hasret giderme ziyaretiydi.zira arkadşım geçen hazirandan beri eşinin işlerinden dolayı Bursa 'da yaşıyor.
r.Çok eglenceli bir doğum günüydü.geç vakitlere kadar oturup sohbetler ettik.döndükten sonra yarım kalan işlere devam.
    Bugün evde temizlik vardı bense temizlik bitmeden ortalıgı kirletecek işlerimi bitirmek için hızla çalıştım.Ayşe ablacığımın düğün organizasyon firmasından arta kalan bir sürü organze kumaş vermişti.top artanı kumaşları degerlendirmeye hazırladığım havlu sabun setleri için kese dikerek başladım.dikiş konusunda çok profesyonel değilim.ancak işimi görecek kadar diyelim...

   Geçen hafta PASAJ dan sipariş ettiğim keçeler gelmişti ama bir türlü elime alamamıştım.yavaş yavaş başladım.ilk yaptıklarımı resimliyorum.bakalım tamamlanmış halini ve ne olduğunu beğenecekmisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder