7 Şubat 2011 Pazartesi

İYİ HAFTALAR

     Pazar günü canım annem ve anneannemi ziyarete gittiğim için elişlerim anlamında pek verimli sayılmazdı.Anneciğim ben gideceğim diye bir sürü mamalar hazırlamıştı.bol bol yedik içtik sohbet ettik.
     Annem Anadoluhisarı Küçüksu da muhteşem Rumelihisarı manzaralı müstakil bir evde annaennemle birlikte yaşıyor.ilerleyen zamanlarda sizlere anneciğimi ve yaşadığı yeri de resimliyeceğim.




     gelelim geçenlerde yapılıp resimleri ancak çekilen ürünlere....
     bu kaftanlarda geçen yıl çok yapmış ve satmıştım.içleri lavanta ve elyafla dolu.45 cm kadar sarkaç şeklinde hazırlamıştım.sizlere göstermek için tekrar yapayım dedim.ilk resim aslında ördek başı yeşil kadife ama resimde lacivert gibi çıkmış.

4 yorum:

  1. Blog hayirli olsun :))) cok hos olmus gercekten...bunlara sarkaç denildiginide bilmiyordum :)) cok hosuma gitti. Takipteyiz.
    Asuman (Guner)

    YanıtlaSil
  2. canım, hoşgeldin bloğuma ve akraba olarak ilk yorumu da sen yaptın.teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Emel hanım,son zamanlarda ben de bu kaftanlara bayılır oldum.ellerinize sağlık.sizin beceriler çok detay istiyoe,ben sizin kadar becerikli olamam.

    YanıtlaSil
  4. Bu arada ben de Çengelköy'de oturuyorum.

    YanıtlaSil