24 Şubat 2011 Perşembe

ESKİLERE DEVAMMM



        Assos'da geçtiğimiz iki yaz plaj restaurant işlettiğimden bahsetmiştim.elişlerine meraklı olunca ilk çıkan fırsatta birşeyler yapmadan durulmuyor.sezonun sakin günlerinde deniz taşlarını boyamış ve hatta bayağıda satmıştık.
      Yukardaki dekoratif taşların birçoğu yanımda çalışan Elvancığımın el emeği.bir dekorasyon dergisinde görüp hem aynısını yapmaya çalışıp hemde farklı versiyonlarını denemiştik.Ayşe abla yanımıza geldiğinde duvara asılabilen ve farklı şeylerle süslediğimiz çeşitlerini yapmıştık ama sadece bu üç resim kalmış o günlerden.
      o günlerde birçok da kiremit üzerine dekupaj çalışmaları yapıp lokantanın bir duvarını sergileme için düzenlemiştik.çoğunluk satıldı.kalan birkaç tane ise depoda olduğu için resimleyemedim.sadece henüz bitmeden resimlemiş olduğum bu iki kiremit çıktı makineden.peçete dekupajı ve dantellerle süslemiştik.
     Önceki yaz sezonu bittiğinde Ayşe abla ile birlikte bir internet sitesinde görüp daha da eliştirdiğimiz birçok kiremit çalıştık.bir ahbabımız vesilesiyle Bodrum Yalıkavak'da satıldılar.neyseki onların resimleri fotoğraf makinemden çıktı.onları da başka bir postta yayınlıyacağım.şimdilik hoşçakalın....
   

6 yorum:

  1. ince ince, minik minik, nasıl özenilmiş bunlara, maaşallah :) kiremitleri bekliyorum :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ne hoş olmuşlar,elinize sağlık
    izlemedeyim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. birgün bir bloğum olacağını bilseydim resimleri saklardım.bunlar kablosu kaybolan makinemin kablosunu buluşum sayesinde kalmış.bir duvar taşlarla bir duvar kiremitlerle doluydu.
    Nestuğ ve Maya'nın cicileri beğendiğinize gerçekten çok sevindim.benden de size kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. merhaba

    herşey çok güzel ellerinize gözlerinize sağlık.. eğer ki aynı elvandan bahsediyorsak yani elvan özgüner.. çok severim kendisini. :)

    YanıtlaSil
  5. evet canım ben halasının kızıyım, ayrıca Burhan Güner'ın eşiyim.bloğunu çok beğendim ve hatta bu haftaki günümde birkaç tarifini uygulamaya çalışacağım.sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Taşlara bayıldım Emel hanım. Çok zevkli boyanmışlar, renkler harika... Akrilik ahşap boyasıyla mı boyadınız?
    Yaz gelip denize, kumsala kavuştuğum ilk gün taş toplayacağım :)

    YanıtlaSil