30 Nisan 2011 Cumartesi

YENİLEDİM..

           Eski salonumda bir aralar pek moda olan bu boncuklu takımlardan vardı.O zaman halımdaki renklere kombindi. Atmaya kıyamadım .

          Tellerle monte edilmiş boncukları sökmeden resimlemeyi unutmuşum.İşi yarılayınca aklıma geldi Allahdan.
              Şu andaki koltuklarım,perdem ve halım bej tonunda olduğu için aksesuarda soft tonlar tercih ederek aydınlık bir salon yapmak istedim.Eski halinde bordolar, lacivertler vardı.
       Elimdeki bol miktardaki kudeleler imdada yetişti.

                                          Eski hali o kadar boncukluyduki bu sefer sade bıraktım.
                  Sıra çerceveye geldiğinde köşelerde çapraz geçişler yaparak dogal bir hareket verdim.
                                          Köşeye de elimdeki altın rengi broşu iğneledim.
                                           Bu da son halleri.
                                          
                                           Nasıl olmuşlar.....?

8 yorum:

  1. değişim muhteşem olmuş... güzel günlerde kullanılsınlar. :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım.harika olmuşşşşş...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. bence çok orjinal ve şık bir değişim olmuş...çerçeveyle birbirini bütünlemeside çok güzel...e ellerinize sağlık ozaman:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel olmuş. Hayran oldum. Zaman zaman rengini zevkinize göre değiştirebileceğinizi bilmek de çok hoş:))

    YanıtlaSil
  5. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Bu aralar koyu renk hiç bir şeye tahammülü olmayan bir ruh halindeyim...))

    YanıtlaSil
  6. Süper!!

    Turkish Underwearing desing
    www.yoncatoptan.com
    If you wisit me , I will be glad:)
    :)
    :):)
    :):):)
    :):):):
    Kendi İşinizi Kurun!!!!

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş gerçekten.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Üretkenlik budur!!
    Emeğinize / yüreğinize sağlık (:

    YanıtlaSil