23 Nisan 2011 Cumartesi

ÇERÇEVELERİ GİYDİRDİM..

        Buyrun çöpçülüğün faydalarına.bu çerçeveleri bir tanıdığım atıyordu bende hemen el koymuştum .Aslında beyaz eskitme mi yapsam diye düşünmedim değil ama sabırsızlıktan ve salonumda altın rengi başka aksesuarlar da olduğu için vazgeçtim.
             Önce biraz zor olsa da çerçevelerin içindeki resmi çıkardım.
                Çerçeve boyutlarında mukavva kesip istediğim ölçüde elyaf yapıştırdım.
        Söktüğüm çerçeveden çıkan paspartuyuları beyaza boyadım.ama ikisinin boyu aynı değildi.

         Bu kumaşları salı pazarının cuma günü kurulan kumaş pazarından almıştım.Bunlar aslında kumaşçıların müşterilerine sunduğu renk kartelaları.Birkaç rengi bir arada hazırlanmıştı ve 25 kuruş gibi komik bir fiyata almıştım.Biryerlerde kullanırım diye....
          Resimler yine felaket.Paspartuların ebatları farklı olduğu için beğenmedim.çıkıp renkli karton da alamayınca kutular dolusu kurdele imdadıma yetişti.Kalın bej rengi kurdeleleri paspartunun üzerine yapıştırdım.Resimde beyaz gibi çıkmış artık idare edin....
          Geçtiğimiz günlerde artık beni at diyen koltuklarımı değiştirdim.Önce aksesuarlarda yaptıklarımı yayınlıyorum.hepsi bittiğinde salonumun öncesi ve sonrasını yayınlıycam....
       Şimdilik hoşçakalın....

5 yorum:

  1. Sende benim gibi eskiye kıyamayadansın hadi kendimize haksızlık etmiyelim çöpçü diyerek.bugün çiçek alırken atılacak bir sehpaya hemen el koydum boyayınca yayınlarım,çiçekci amcayla dost olduk geçenlerde ferforje bir sandalyeyi atıyordu kırık döküktü ,boyadım kaplattım şimdi verandamda duruyor, atılacak birşey varsa saklıyor ben bakayım diye..Sorunu yanıtladım bloğuma bakıver canım...

    YanıtlaSil
  2. harikasın canım.ellerine sağlık...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. hakikatten ne kadar komik paralara alınmış kumaşlar bu pazar nerde:)
    ellerine sağlık çok güzeller

    YanıtlaSil
  4. Bende de o çerçevelerden var. Çerçevesini değiştirmek için fikir düşünüyorum ama gelmiyor:))
    Ellerine sağlık. Gayet güzel olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  5. Meral ablacım; yüklü paralara aldığım eşyalardan daha kıymetli bu tip eşyalar..Verdiği haz anlatılmaz bence....
    cevap için teşekkür ederim ,hemen gelip okuycam.

    Halime ablacım, teşekkür ederim.

    Birgülcüm,Kadıköy salı pazarının kurulduğu yere cuma günleride kumaşcılar pazar kuruyor.perde,kumaş ve her türlü tuhafiye malzemesi için bir cennet.

    Nedret ablacım ,aslında istediğim gibi olmadılar ama hastalıktan dışarı çıkamadım ama sabırsızlıktan da yapmadan duramadım.Sonra bir daha elden geçer sanırım.

    Hepinize güzel günler dilerim.

    YanıtlaSil