16 Nisan 2011 Cumartesi

KOLYELEEERRR...

                     SELAM ARKADAŞLAR
        Penyelerden sonra yaz hazırlıkları kolyelerle devam ediyor.Geniş yakalı bluz ve elbiselerle özellikle straplez olanlarıyla harika duracak kolyeler yaptım.

        Ev gezmelerine giderken her işi yanımda götüremediğim için renkli yünlerimi alıp gidiyorum ve bu güllerden yapıyorum.Elimin altında hazır olunca da her türlü yere monte edebiliyorum.

     Alt kısmı merserize iplerle hazırlıyorum.Bir ölçü tutturdum kafadan atma ama boyunda çok şık duruyor.
        Yine elimdeki küpürlerden çiçekleri ayırarak monte ettim.çiçeklerin ortalarında boncuklar var ama benim makineden anca bu kadar çıktı.
        Cıvıl cıvıl yaz renkleri...beyaz merserize üzerine monte ettim.
                                       Tığ işi ve kurdele güller, küpür yapraklar ve boncuklarla süsledim.
                                        
                                         yine küpür gül ve yapraklar.
                                          bence insanın içini kıpır kıpır ettiran yaz çiçekleri oldu...
                                          siz nasıl buldunuz...?

8 yorum:

  1. harika buldum.ellerine sağlık çok şık olmuşlar...
    sevğiler....

    YanıtlaSil
  2. gerçekten bu işleri çok iyi biliyosunuz çok şıklar ellerinize sağlık booll kazanlar dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Halime ablacım, çok teşekkür ederim.

    Sezobigocum, teşekkürler canım.birşeyler yapıp kendimi oyalıyorum diyelim.

    YanıtlaSil
  4. Hallöchen,
    wunderschöne Arbeiten
    lG Crissi

    YanıtlaSil
  5. Ablacığım harika olmuş bu kolyeler ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden şık olmuş ellerinize sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. Yeşimciğim, Mirayet ablacığım çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. CRİSSİ:Willkommen zu meinem Blog danke....

    YanıtlaSil