17 Nisan 2011 Pazar

ANADOLUKAVAĞI

            Pazar kahvaltısı için Anadolukavağı Foroz Kalesi eteklerindeki bir kafede-restorandaydık.Şahane bir manzarası olan,denize nazır setlerden oluşan,doğa harikası bir yer.Anadolukavağı iskelesinin yanındaki balık lokantasının sahiplerine ait olduğu için balık cinsi de dahil olmak üzere her türlü yiyeceği de bulabileceğiniz çok temiz bir mekan.Kesinlikle tavsiye ediyorum.
          Eşlerimiz daha eski arkadaştı ama biz bayanlar daha yeni kaynaşıyoruz.Sibelciğim çok tatlı,konuşkan ve güler yüzlü bir bayan.İki yakışıklı evlatları var Maaşallah.Birlikte çok keyifli bir gün geçirdik.Gelelim bulunduğumuz yerden güzel manzaralara......
                                         Foroz Kalesi eteklerinde...
                                         Set set düzenlenmiş.Daha tam yaz moduna girememişler ama ...
                                         İstanbul Boğazına giriş manzarası...
                                           Karşı yakada Telli Baba Türbesi..


                                                   Dağ başında bir yelkenli...
                                                    Nergisler....
                                                   Ateş ağacı....
                                          Bu da dönüşte ziyaret ettiğimiz Yuşa Hazretleri Türbesinden boğaz manzarası.
     
                          Bu güzel yerlerde geçirdiğimiz günün sonunda dostlarımızın da bizimde yeni aldığımız arabalar için kubanlarımızı kesip evlerimize döndük.

                         Hoşçakalın..

9 yorum:

  1. NE GÜZEL YERLERMİŞ BURALARI GÜYA İSTANBULLUYUM GÖRMEDİĞİM TONLARCA YER VAR.SİZİN ADINIZA SEVİNDİM NE GÜZEL GEZİP EĞLENMİŞSİNİZ

    YanıtlaSil
  2. yediğiniz içtiğiniz sizin olsun:))))bu ğüzellikleri bizimle paylaştığınız için teşekkürlrrrr..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim ve şiddetle tavsiye ederim dostlar....

    YanıtlaSil
  4. Ben burayı tanıyorum ama adı bu değldi dedim,ben Ceneviz kalesi olarak biliyordum buranın adını.
    Arabalarınıza Allah kaza bela vermesin,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  5. Arabalarınız hayırlı olsun ablam, kazasız sorunsuz kullanmak saibiniz olsun..Geçen yıl bizde arkadaşlarla gitmiştik anadolu kavağına, makinanın şarjı bittiğinden hiç fotolayamamıştım,havalar ısınsın yeniden gideceğiz inşaallah.Manzarı havası müthiş güzel..Görüşmek üzere sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Nuraycım çok haklısın bende öyle biliyordum ama tabelalarda bu şekilde yazdığını görünce kendimden şüphe ettim.Yeni ameliyatlı olduğum için kaleye de tırmanamadım.Muhakkak orada tabelalar vardır.
    Araba için iyi dileklerine teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. Marifetane ciğim iyi dileklerin için çok teşekkürler.Daha da iyileri sizlerin olsun inşallah.
    Güzel ve hayırlı günler dileğiyle..

    YanıtlaSil
  8. mmm ist.u çok özledim..size ve dostlarınıza afiyet olsun,arabalarınızı kazasız belasız kullanın inş.sorunu yanıtlayayım arkadaşım,kedi dili yumuşamıyor 1 yem kaş kadar sıvıyla ıslatılıyor,ıslatılmazsa da olur ama biraz yavan oluyor..sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Kizhatce:güzel dileklerin ve soruma cevabın için teşekkür ederim.ilk fırsatta deniycem...

    YanıtlaSil