13 Nisan 2011 Çarşamba

T-SHIRT SÜSLEME 10-11

       Bu penyeleri gördüğünüz üzere büyük beden aldım.Elimde küçük çaplı bir masrafcı dükkanı açacak kadar materyal var.Bende onları değerlendirmek istiyorum.
     Bu penye açık haki rengi ekru dokunmuş bir penye.

                                          Aynı tondaki lastikli fırfır dikip minik güller monte ettim.
                                          Sıfır kollu,esnek bir penye.
            
                                         Aynı yukardaki yeşil gibi ekru dokunmuş tatlı bir pudra pembesi.
                                         Şifon fırfırlı sutaşı denir herhalde bu malzemeye.
                                         iki omuzdan aşağıya farklı boylarda ,karşılıklı monte ettim.
                                          
                     Eminim yeter artık bu kadar t-shırt süsleme demeye başladınız.İnsan yaptıkları satıldıkça elbette çok büyük haz duyuyor ama ben bu süslediğim penyeleri eğer satılmazsa diyerek ya kendi ya da kızımın bedeninde almıştım.çok şükür ilk yaptıklarım satıldı ve son yapılanlar da bir yakınım tarafından katıldığı ahbap toplantısına gittiler.şansları bol olsun inşallah.
                    Ameliyattan dolayı koltuk değneksiz yürüyemiyorum ve çarşı, pazar gezme şansım pek yok.Yayınlamadığım bir tane kaldı.Anneciğim evde giymek için almış kendine .tabbi benim süslerden nasibini o da aldı.
                   Anlıyacağınız penyelerin sonu geldi şimdilik.
                    Hoşçakalın.....

5 yorum:

  1. ellerine saglik ablacigim, ne güzel süslemeler bunlar.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
  2. ben memnundum canım.değişik süslemeler ğörüyorduk..ellerine sağlık...
    sevğiler..

    YanıtlaSil
  3. şimdilik son bir tane daha geliyor.siz sıkılmasanızda ben biraz ara vericem.herkez öyle değişik ve güzel işler çıkarıyoki aklım kalıyor doğrusu.

    iyiki varsınız...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık.. hepsi birbirinden hoş oldu... ben sıkılmadım... devamını beklerim. :)

    YanıtlaSil