7 Nisan 2011 Perşembe

TABURCU OLDUM....)))

       Salı günü taburcu oldum.çok şükür ki gayet başarılı bir ameliyat geçirdim.robot ile yapılan kapalı bir ameliyat olduğu için, açık bir yara olmadığından dolayı sonrası çok rahat gidiyor.gittiğim birçok hastanede kemiğin kesilmesi söz konuşu olduğu için sonrasında alçılar,belki aylarca sürebilen iyileşme sürecinden bahsetmişlerdi.Acıbadem ACIBADEM HASTANESİ ortopedi uzm.dr.Barış bey sayesinde yeni teknoloji bir ameliyat geçirdim ve çok mutluyum.ayağımda sadece bir bandaj sarılı.zaten açık yara olmadığı için koltuk değneği yardımıyla yavaşca basarak ihtiyaçlarımı giderebiliyorum.
                                          geçen hafta kızım okuldan gelirken getirmişti.

                                          bunları da Koçtaş dan laleye arkadaş aldık .
                                          Nihan özellikle gonca olanları seçmişti.
son halleri ve ŞOK marketin promosyon saksıları içindeler.
alttaki sehpayı seneler önce ahşap kursuna gittiğimde hemde çok acemiyken fırça boya yapmıştım.
aslında kıl testere ile oyma yapılmış masif bir sehpa....

    hastane dönüşü sizleri izlemekten geri kalmadım ama yazı yazacak kadar kuvvetli değildim.ben hasta olunca hep uyurum.dolayısıyla uykudan kendimi alamadım.dünde zıyarete gelenlerden fırsat olmadı.
    Canım annem yine beni elleriyle besliyor.Allahım ona uzun ömürler versin sağlıkla inşallah.
    Şifa dilekleriniz ve dualarınız için hepinize tekrar teşekkür edip sevgiler yolluyorum, hoşçakalın....

6 yorum:

  1. iyi olmanızsevindirdi.annnize de allah sağlık sıhhat versin:)
    kendinize iyi bakın
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Aman ne güzel:)) Geçmiş bitmiş olsuun:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. kendinize iyi bakın Emel hanım....
    ğecmiş olsun..
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  4. İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun,gözümden kaçmış kusura bakmayın:(
    Acı badem hastanesi temiz ve güzel bir hastahaneydi.İstanbulda otururken yıllar önce hamilelik kontrollerimi orada yaptırıyordum..
    Umarım çabuk iyileşirsiniz..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim arkadaşım.bende ameliyatımı orada yaptırmanın farkını yaşadım gerçekten.yinede umarım hastanelere gitme sebeplerimiz hep hamilelik gibi güzel sebeplerden olur.Sevgiler..

    YanıtlaSil