13 Eylül 2011 Salı

YAZLIK RESİMLERİNE DEVAM...


       Bu yıl yapılacaklardan en önemlisiydi çimler ama seneye inşallah.Daha önce rulo çim yaptırdım ama denizkenarı olduğu için adapte olamadı.Tabi birde deniz kenarı olduğu için suyun tuzlu oluşu çok önemli bir etken.
                       Seneler önce yaptığım transfer sehpa tablaları duvarımı süslüyor ama epeyce soldular artık.Kapıdaki denizci çanı geçen yıl Mercan da KESKİN hediyelikten almıştım.
            Bu ve diğer resimdeki küpleri Handancığım vermişti.Özellikle görsün diye çektim.
                                                     Ahhh gariban bahçem.
     Gullerime tırtıl musallat oldu ama arap sabunlu suyla tedavi ettim şükür.Şimdilik hoşçakalın ...

1 yorum:

  1. Dunyalar yeteneklisi canim kuzenim dokundugun her yeri cennete cevirdin gencligimizden kalan araba boyasiyla boyadigim testilerimi gorunce gozlerim yasardi,burayi sen tas toprak kuru bir alandan simdiki haline tek basina getirdigin icin seninle gurur duyuyorum. Yetenek allah vergisi ve sanada torpil gecilmis tatlim ellerine saglik :)

    YanıtlaSil