13 Eylül 2011 Salı

GELELİM İYİ HABERLERE.....

         Bütün yazı yazlıkta geçirip dinlendim demek isterdim ama öyle olmadı.Bu yaz için yazlığın içinde ve bahçesinde yapacaklarımla ilgili planlarım vardı ama hayat beni başka şeylere yönlendirdi.Dolayısı ile yazlığa çok az gidebildim.
        Öncelikle Nihan;ın SBS sınavı ve sonucunu beklemek oldukça stresliydi.469 puan alarak kendini de bizi de rahatlattı.
        Oğlum Erhan yaz boyu bizimleydi diyebilirim.Ağustos ortalarında onu Amerika ya yolcu ettk.Bu yıl 3. sınıf inşallah.Gurbet çok zor doğrusu.
        Okulların kapanmasıyla benim ev arama maceram başladı ve satın aldım çok şükür.Toparlanma, taşınma ,dekorasyon derken keyifli ama oldukça yorucu günler geçirdim.Allahım bütün evi olmayanlara nasip etsin.Yeni evin resimlerini önümüzdeki portlarda ekliycem.Bugün yapmak istediklerimi yapamadığım ,viran olmuş bakçesiyle yazlık resimlerini yayınlıyorum.Çünkü Amerika da yaşayan kuzenim Handan çok özlediğini ve yeni halini çok merak ettiğini söyledi.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder