21 Haziran 2014 Cumartesi

BEBEK YAZ ŞENLİĞİ-2014

Uzun ve bir o kadar da yorucu bir sürecin sonuna gelmiş olmanın rahatlığıyla bloğumu yazmak için oturdum masanın başına.. Henüz tatile çıkacak kadar rahatlayamasam da yine de yüzde doksanını hallettim sorumluluklarımın... 
Bebek yaz şenliği.. Bundan bir kaç sene önce evde çalışırken aklımın hayalimin almayacağı şeyleri birer birer gerçekleştirdiğim bu yolda benim için en eğlenceli ve yorucu işlerin başında bu şenlik yerini aldı.. Aylar boyu gecemizi gündüzümüze katarak çalışmamızın karşılığını aldık çok şükür..Siz sevgili okuyucularımla da paylaşmak için bir sürü anı biriktirdim orada..Ne mutlu bana :)
Made by bushra ile paylaştığımız çadırda ahşap raflarda benim ürünlerim, masaların üstlerindeyse Büşra'nın ürünleri vardı.. Ürünlerimizin renkleri birbirine çok yakın olduğu için hem çok uyumlu durdular hem de dışarıdan bakıldığında stand çok hoş göründü :)








Standımızın dıştan görünüşü




Standımıza ilgi büyüktü 

 
Marmarapark Lagoon mağazasının tatlı sahibesi Sevcancığım da bizi yalnız bırakmadı..
Aynı zamanda üç gün boyunca bir an olsun yanımızdan ayrılmayan Shabbychiccc Bedriyeciğime de çok çok teşekkür ederim





Emine Ün de standımıza gelerek bizi onurlandırdı..


Bedriye Yalçın-And Butik Nur-Made by bushra

Sevgili Nilay Cafer ve Fzy Dizayn Zehra da bizi ziyarete geldiler.

Aslıhan Güner de ziyaretiyle bizi çok mutlu etti

Ayrıca gelerek bizi onurlandıran Gizem Hatipoğlu ve Merve Oflaz'a da sonsuz teşekkür ederim. Ne yazık ki cumartesi yeğenimin düğünü olması sebebiyle bebeğe katılamadım ama aklım hep oradaydı..



Devamlı tedarikçim olan Ahmet Sami Çınar ve ailesi gelerek beni çok mutlu etti..




Zeynep Gülmez-Nilay Cafer-Made by bushra

Merve Boluğur'a da çok teşekkür ederiz, bizi onurlandırdı 



Her ne kadar görmek kısmet olmasa da güzelliğiyle herkesi büyüleyen Eliz Sakuçoğlu 

Büşra Pekin güleryüzü ve samimiyetiyle bizi kendine hayran bıraktı.Sonsuz teşekkür ediyorum :)

Cumartesi günü gelip standımızı çeken Kanal d muhabirlerine de çok teşekkür ederim.Bize unutulmayacak anılar bıraktılar..Haberin linkini paylaşıyorum, ne yazık ki teknik aksaklıklardan dolayı videoyu kesemedim.Dilerseniz 37.dakikaya gelerek standımızın haberini izleyebilirsiniz..

http://www.netd.com/programlar/kanal-d-ana-haber-bulteni/kanal-d-ana-haber-bulteni-2014/kanal-d-ana-haber-bulteni-14-06-2014

Veee eksiklerle de olsa ekibimiz...En başından beri bizi hiç yalnız bırakmayan canım yardımcım emektarım Şengül'e ve kızım Nihan'a çok teşekkür ederim.. Biz daha çok işler başaracağız buna eminim..
Daha nice güzel yazılarla görüşmek dileğiyle.Sevgiyle kalın...:)

2 yorum:

  1. maşallah canım rabbim başarılarının devamını nasip etsin.herşey gönlünce olsun.kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir sayfa ben çok beğendim emeği geçenlere teşekkür ederim.

    YanıtlaSil