12 Haziran 2012 Salı

SERGİMİZDEN GERİYE KALAN FOTOLAR...

      Merhaba sevgili blogdaşlarım.Nihayet sergi fotoğraflarıyla karşınızdayım.Gezin bakalım beğenecekmisiniz.
      Salondan görüntüler.




                                              Açılış kokteyli

                                             Bu Osmanlı kumaşları ile kaplanmış kiremitler daha cuma akşamı sergi düzenlenirken sahiplerini buldular.Resimde çıkmayan ipek kumaş kaplı olanlar ile birlikte bir hanım tarafından tamamı alındı.Ayşe ablamın tasarımları...
                                           Yazlıklar için rölyef tarzı çalışılmış kiremitler ve nette görüp çok hoşumuza giden sevimli saksı dizaynları, diğer saksılar.
                                               Kapı süslerimizden biri..
       Ayşe ablamın hazırladığı, buram buram mitoloji kokan Dilek Bebekleri.Yunan mitolojisinde yer alan bir bebek.Alınca bir dilek diliyorsunuz ve dileğiniz olduğunda sevdiğiniz bir arkadaşınıza hediye veriyorsunuz.
                                            Sevgili Marifetli Perim Serapcığım
                                              Sevgili Hobiler Serpil Aksungur ablacığım.
          Yaklaşık 60 civarında banyo ve mutfak için panolar hazırlamıştım.Bu gördüğünüz dörtlü takımı da daha sergi düzenlenirken Osmanlı kiremitleri alan hanım tarafından satın alındı.
         Tahmin edersiniz ki daha sergi açılmadan ürünlerin beğeni alması bizi çok mutlu etti.1,5 ay gibi kısa sürede hazırlanılan bir sergi olduğu için endişelerimiz vardı.Biz kendimizi Eylül-Ekim gibi sergi yapmaya göre programlamıştık fakat Büyük Kulüp de o tarihler doluydu o yüzden acele hazırlanılan bir sergi oldu.

         Bu sevimli kapı gazeteliği 80 yaşında bir teyze için satın alındı.
                                           Banyo için hazırladığım pano setlerinden biri...

         Resimlerden bazıları bunlar.Gelelim teşekkürlere..
         Hazırlık aşamalarımızda bizden her türlü yardımını esirgemeyen Meral Sanatevi Meral ablaya,
         Resimlerin basımı sırasında saatlerce bizimle uğraşan Selimiye Döküman Evi'nden Mehmet beye,
         Sergimizin başından sonuna kadar ilgi ve dostluklarını esirgemeyen Büyük Kulüp personeline,
         Hazırlı aşamasında yemek, içmek, ütü gibi rutin işlerimizi ihmal etmemize rağmen bizlere sabır gösteren evlatlarımıza,
         Bütün nakliye gibi dış işlerimizde desteğini esirgemeyen ve bana sabır gösteren canım eşime,
         Ziyaretleri ile beni sonsuz mutlu eden sevgili hocaların hocası Kübra hocama,Serpil ablama,Serapcığım ve eşine , Özlemciğime ve Bizart İnci hanım ve eşine,
         Bizi ziyaret eden tüm dostlarımıza,
         Telefon ve Facebook dan mesajlarıyla desteklerini esirgemeyen tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum.
         
         Serginin ayrıntılı resimleri için facebook sayfama bakabilirsiniz.
          Gerçi tamamına yakını yeni yerlerini buldu ama arzu ettiğiniz bir şey olursa mesaj atmanız yeterli...

         Hepinize kucak dolusu sevgiler....



20 yorum:

  1. ben yine böyle başarılı bir sergi daha diliyor ve istiyorum....evgiler

    YanıtlaSil
  2. ne güzelmiş benim daha yeni haberim oldu.ne güzel birçok şeyi satmışsınız.Başarılarının devamını dilerim ve öperim:)

    YanıtlaSil
  3. her bir parçada ayrı bir emek ayrı bir zevk, ellerinize emeklerinize sağlık diyorum osmanlı kumaşları ile kaplı kiremit fikride çok hoşuma gitti.... sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Her eser ayrı güzellikteler,osmanlı kiremitlerini ilk kez görüyorum emeklerinize sağlık,tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize emeklerinize sağlık gülen yüzünüz gibi bütün ürünler de bize gülüyor. Sevgiyle ve sağlıkla kalın... Devamını bekleriz ayrıca :D

    YanıtlaSil
  6. tahmininizden erken hazırlanıp bu kadar başarılı ve sonucu sizi mutlu eden bir sergi olmuş. desenize yaptıklarınız alanın elinde kaldı:)) herşey çok güzel görünüyor. emeği geçen herkesi kutluyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. HArika olmuş her biri Emelciğim, emeklerinize sağlık çok zarif ve güzel işler herbiri...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık her şey çok güzel gözüküyor,tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. emeklerinize sağlık,bu ara niye koptuk böyle yaaaaa.... nasıl kaçtı bu güzellikler yaaa...

    YanıtlaSil
  10. Harika bir sergi olmuş ablacım senin ve ayşe hanımın ellerine sağlık, verdiğiniz emeğe karşılık bulmanız ne kadar sevindiririci...

    YanıtlaSil
  11. cok guzelmiş emegi gecenlerin elleri dert görmesin

    YanıtlaSil
  12. Canımsın sen ya, yakın olsaydım keşke,bende tatili öne alınca sergiye bile gelemedim ama yakın planda istiyorum hepsi muhteşemmiş, kuşlar söyledi:))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir sergi olmuş gerçekten. bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Haziran Temmuz Ağustos tatildeyiz sanırım... İnşallah başka bir problem yoktur... Sevgiler
    Babanne

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir sergi olmuş, yakınlarınıazda olup katılmak isterdim doğrusu.Gülizarın Oyuncaklarına ben de beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. merhaba ;
    BLOGU OLANLARA DUYURULUR !! Şirin Gurme BLOGLARINIZI TANITMAYA hazırlanıyor sizde yer almak isterseniz facebook sayfamızı takip edin https://www.facebook.com/SirinGurme ilerleyen günlerde çalışmalarımıza başlıyoruz !

    YanıtlaSil
  17. Ah ben nasıl kaçırmışııım :(( Herşey çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  18. "Merhaba, bloğunuzla ilgili bir şey soracaktım bana mail atabilir misiniz. esra@findirim.com. Teşekkürler. "

    YanıtlaSil
  19. Ay ay nasıl utandım arkadaşlar bilemezsiniz.Yaz tatili derken yeni bir atölye açma telaşına girişince bloğumu biraz ihmal ettim biliyorum ama bu kadar arayı açtığımı fark etmemişim.Güzel sözlerinize , içten yorumlarınıza verecek cevap bulamıyorum , ne kadar teşekkür etsem azdır.
    Hepinize kucaklar dolusu sevgilerimi yolluyorum:)))))

    YanıtlaSil
  20. Emel hn. emeği geçen herkesin ellerine sağlık hepsi mükemmel işler olmuş hayırlı uğurlu bol kazançlar dilerim şuan sizinle birlikte çalışmayı üretmeyi çok isterdim bende porselen boyama,takı ve dekupaj ile ilgileniyorum bana çook ilham verdiniz hele kiremitlerinize bayıldım eğer sakıncası yoksa kiremitlerin yapımından biraz bahsedermisiniz? yapmaya çalışmayı çok isterim.Her zaman takipçinizim artık :)
    Sevgilerimle,

    www.chido-s.blogspot.com

    YanıtlaSil