11 Ekim 2011 Salı

ANTALYA, SEL ve HAVAALANI MACERAMIZ

Daha önceki yayınlarımda bahsetmiştim,Antalya da yaşayan lise arkadaşım Gülinciğim kırk gün önce elim bir trafik kazasında dünyalar güzeli kızı Burcu yu kaybetmişti.Malesef bu kez aynı lise grubu olarak  arkadaşımıza destek olmak için ordaydık.Oturduğu evin bahçesinde masalar hazırladık,yemekler pişti,helvalar kavruldu,oldukça kalabalık ,yüz kişiyi geçkin bir grupla dualarla güzel kızımızı andık.Mekanı Cennet olsun........
          Mevlütten bir gün önce ve yüzlerde zoraki gülümsemeler.Mevlüt gününü ise yazmaya kelimeler yetmez .Sözün bittiği yer işte tam da bu olsa gerek.Allahım canım arkadaşıma ve ailesine Peygamber sabrı versin.
          Burası Belek merkez, kaldığımız otelin balkonundan çektim.Gülinciğime söylemeden buradan oteli ve kiralık aracı ayarlayıp gittik.Bize çok kızdı ama şehir dışından çok misafiri gelecek diye böyle olsun dedik.
         Kaldığımız otel Acısu deresine çok yakındı ve dolayısıyla çevrede çok kurbağa vardı.Bu minik sandalyenin tepesine zıplayınca çekmeden edemedim.Gözündeki sürmeye hayran kaldım.Çok sevimli dimi ama..
         İşte buda havaalanı sefilliğinden bir kare.Bir gece önce sıcaktan uyuyamayıp balkondan içeri giremezken beklenilen oldu ve sabah yağmur başladı.Uçağımız akşam 7.55 de idi.İyiki yola 5.15 gibi çıkmışız.Antalya ya yaklaştıkça yağmura iyice esir olduk.Kaldırımlar görünmüyor ,arabaların tekerlerini geçen sularla boğuşarak alana vardık.Sanki kara bulutlar yere inmiş, göz gözü  görmüyordu.Yirmi dakikalık yolu birbuçuk saatte gittik sonunda alandaydık.Birçok havayolu uçuşlarını iptal etti.Biz SUN EKSPRES ile uçacaktık.İptal olmadı ama buna sevinemedik doğrusu ,Kalsan bir türlü, uçsan bir türlü.Alanın içinde insan yığınından dolayı hava çok boğucuydu.Kapının dışında 10 a kadar bekledik.Kapımız belli olunca yukarı çıktık ama bir saatte kapıda bekledik.Oturacak yer yok biliyorsunuz ayağım ameliyatlı saatlerdir ayakta korkunç ağrım vardı.Neyse uçağa bindik ama 45 dakikada uçakta uçuş izni bekledik.Oldukça sarsıntılı bir yolculuktu ama arkamızdan olanları duyunca halimize sükür ettik doğrusu.Tam bir afetti gerçekten.
        Allah kimseye arkadaşımın başına gelenleri ve Antalya daki felaket gibi bir olay yaşatmasın.
        Kendinize iyi bakın.....

1. emelciğim arkadaşına çok üzüldüm allah sabırlar versin.sana da geçmişler olsun şimdi ayağın nasıl,iyi olacağına yürekten inanıyorum.kucak dolusu sevgilerrr

2. Emelim, arkadaşını hiç birşey teselli edemez eminim, evlat acısı bu, çok zor çoook :(
    Yolculuk için geçmiş olsun, bacağın nasıl şimdi, servis dışı demişsin, basamıyormusun, umarım çabuk iyileşir canım yaaa :(

3. Serpil ablacım,Banu ablacım, çok teşekkürler.Çorap gibi sıkı birşey giyiyorum birde içinde topuk desteği var.Ağrım var ama ilaçla idare ediyorum.Basmamam gerekiyor ama ben pek durmam.Allahtan Nihoşum var da beni frenliyor, öpüyorum.

4. Tekrar sabır diliyorum, iyibir macera yaşamışsınız Allahtan sağ sağlim dönmüşsünüz eve...

5. Merhaba,

Allahtan arkadaşınıza, ailesine ve yakınlarına sabır diliyorum. Derler ya Allah herkese sıralı ölüm nasip etsin, evlat acısı yaşatmasın diye gerçekten de öyle. Bu arada evet sizin yolculuk oldukça maceralı olmuş doğrusu. Sağ salim döndüğünüze sevindim. Öpüyorum sizi.
    NURDAN

6. Kaybınız için Allah sabırlar versin, evlat acısı hiç bir şeye benzemez , tahmin etmek bile çok zor.Blogunuzla yeni tanıştım ve çok hoşuma gitti, emeğinize sağlık..

7. Meral ablacım, Nurdancım, teşekkür ederim.
    Cimcime, hoşgeldin canım.Bloğunu gezdim.Kitaplarla aram fena sayılmaz ama 14 yaşındaki kızım tam bir kitap kurdu.Semden çok güzel tiyolar alacağıma inanıyorum.Sevgiler...

8. Allah sabrın en büyügünü versin ve kimseye böyle acı yaşatmasın..