6 Mayıs 2012 Pazar

ÖDÜLÜM ve MİM

      Sevgili SEZOBİGO bana bu ödülü göndermiş.Kendisine çok teşekkür edyorum.

          Resmi yüklemekte biraz zorlansam da becerdim.
          Ben de bu güzel ödülü tüm arkadaşlarıma gönderiyorum.Tek tek isim vermiyorum çünkü çoğu arkadaşıma bir başkası tarafından gönderilmiş veya ödül ve mim kabul etmiyorlar.
         Mim konusuna gelince ' kendinizle ilgili 7 gerçek'
         1- Sabır taşıyla boy ölçüşebilirim.
         2-Acayip soğuk kanlı olduğum söylenir.Hatta eşim bu kadın cerrah olmalıymış, insanı kıtır kıtır keser ıhhh demez bile der.O derece yani...
         3-Elim boş durmayı sevmem.
         4-Elim boşsa muhakkak bişeyler okumalıyım.Hiç bişey bulamasam gazetenin ilan sayfasını okurum.
         5-Karar vermekte zorlanan biri değilimdir.
         6- Karar verdiğim şey için ne gerekiyosa yapar sonuca ulaştırırım.
         7-Yukarda yazdığım özelliklerimi sadece ailem için değiştirebilirim ...

          İşte böyle dostlar.Başlayacak yeni haftanın hepinize mutluluk, sağlık, bolluk ve bereket getirmesini dilerim.
          Hoşçakalın.


4 yorum:

  1. hahahaaaaaaaaaaaaaa eşinizin soğukkanlı tavrınıza dediğine çok güldüm:))))))))
    ben tam tersiyimdir birçok özelliğinin:)
    öperim

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni ve yakışıklımı öptüm canım.:)))

    YanıtlaSil
  3. Emeeeeel, nerelerdesin çok merak ettiiiim :(

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu Blogger annelerden kesfettm. Sizide bloguma beklerim:)) http://komirra.blogspot.com/

    YanıtlaSil