15 Şubat 2012 Çarşamba

HOBİSEPETİM'DEN GÜZEL HABERLER VAR...

     
        Sevgili arkadaşımız Nurdan'dan çok güzel haberler var.
        Ayrıntıları olduğu gibi yayınlıyorum ve becerikli arkadaşıma tekrar hayırlı olsun diyorum.
     

         
 


Merhaba,
Son günlerde mail ve  telefonda bana en çok sorulan ders verip veremediğim sorusuna, maalesef hafta arası full time çalıştığımdan dolayı olumlu yanıt veremiyordum.  Fakat sizden gelen taleplere Sayın Şengül Hocam'ında hafta sonu ders verebilir misin teklifi eklenince bana pek söz hakkı kalmadı doğrusu. Kısaca Dilem Sanatevi'nde Pazar günleri artık derslerimiz başlıyor. Detaylar için bana mailimden ya da telefonumdan ulaşabilirsiniz. Sevgilerimle..... NURDAN


Yer                 : Dilem Sanatevi/Gaziosmanpaşa-Merkez

Gün ve Saat    : Pazar 13.00-17.00 arası. 

Kurs Branşları :  Ahşap Rölyef 
                            Ahşap Üzerine Hamur Kabartma Tekniği
                                  Minyatür Tablo Yapımı

2 yorum:

  1. çok güzel İstanbul Gaziosmanpaşa değil mi ? yoğun olduğum için katılamam ama belki bir gün ziyaretinize gelmek isterim.

    YanıtlaSil
  2. annemler o tarafta oturuyor inşallah bir bir gün çat kapı gelebilirim

    YanıtlaSil