31 Ocak 2012 Salı

SEVGİ PERDESİ PROJEM

      Sevgili Mahmur Prenses'in düzenlemiş olduğu SEVGİ PERDESİ projesine bende katıldım.Fakat kar nedeniyle çıkıp kargoya veremedim.Malum ayak bileğimden ameliyatlıyım ve burkmamam gerekiyor.


          Daha önce çerçeveli hallerini gördüğünüz bu zarif bayanlardan birini bu kez biraz daha farklı süsledim.
         Resmi çerçece boyunda bastırmış olduğum için ,(18 cm) altına ölçüler tutsun ve diğer parçalara monte edilebilsin diye kumaş monte ettim.Resim tonlarına uygun kırmızı seçip kenarlarını atmaması için iğne ile oyaladım.
    

Nasıl buldunuz?

41 yorum:

  1. süper buldum, ellerinize , emeğinize sağlık.
    Çok çok ta geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  2. bayıldım emel ablacım harika olmuş nasıl yapıldığınıda çok merak ettim, ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. İlaydacığım, önce resmi özalitte kumaşa bastırıp sonra üzerinde istediğin yerlere kurdele nakışı, boncuklama ve fisto, güpür gibi malzemelerle süslemeler yapıyorsun canım.

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş,emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nuraycığım, bloğuma hoşgeldin...

      Sil
  5. harikasın emelciğim bu resmi çok severdim senin elinden bir başka olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil ablacım yaa, ne tatlı kadınsın.
      Teşekkür ederim.
      Öpüyorum.

      Sil
  6. bende çok beğendim,eline ,gözüne ,emeğine sağlık.Ayak bileğin içinde şifalar dilerim geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş. ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım harika olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. süper bir çalışma, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. harika!! çok yaratıcı ve marifetlisiniz daha önce söylemişmiydim;)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel canım aman dikkatli ol bu havalar çok tehlikeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkudan çıkamıyorum dışarı zaten.
      Halbuki nasılda severim karda yürümeyi..

      Sil
  12. Nasıl mı buldum, şahane yaaa, baskı üzerine böyle işlemeyle süslemeyi çok seviyorum, büyüyünce ben de yapcaaam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu sefer hemen gördüm:)
      Bunlar senin unuttuğun işler ablacım, o nasıl söz.
      Öpüyorum.

      Sil
  13. Nasılmı buldum harika olmuş eline sağlık.Benim blogda birşeyler oldu virüs programı olmasına rağmen internet kapanıyor şu ara yorum falan bırakamıyorum.Bu yüzden ayağını şimdi okudum geçmiş olsun arkadaşım kusura bakma .sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mevdoşum.Ameliyat olalı epey oldu ama sıkıntılar devam ediyor malesef.

      Sil
  14. Emelcim çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  15. geçmiş olsun . bende diz kapağımdan ameliyat olmustum 4 sene önce . cok zor günler geçirdim. bilirim o duyguyu. Allah acil şifa versin. Sakın bu havalarda bir yere çıkmayın. Yaptığınız parça çok güzel çok nostaljik bir havası var. Ellerinize sağlık. öpüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o yüzden şimdilik eve hapis oldum.
      Sanada geçmiş olsun canım.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  16. OoOOoo harika olmuş, bayıldım ben buna.

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş elinize sağlık:):):)

    YanıtlaSil
  19. Müthiş görünüyor, elleriniz dert görmesin ve geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  20. emelcim bunu kacirmisim
    cok guzel olmus........
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. iyiki projeye katılmışsınızda bu güzelim parçayı yapmışsınız, beğenmemek mümkünmü, hem beğenir hemde izleyiciniz olurum ;D

    YanıtlaSil
  22. Marifetli Cadı, çok zarifsin canım, teşekkür ederm.
    Bloğuma hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  23. aman yarabbim büyülendim sevgili emel...

    YanıtlaSil