19 Haziran 2015 Cuma

AMERICAN GIRL

     Merhaba sevgili blog dostlarım.
     Uzun süredir ihmal ettiğim bloguma inşallah daha iyi bir blogger olarak devam edeceğim.
      Instagram ve Facebook takipcilerimin de bildiği gibi yaklaşık bir aydır Amerika’da  Houston’dayım.
      Size burada gördüğüm ve bayıldığım bir mağazadan bahsetmek istiyorum.Burası konsept  bir bebek mağazası .Türkiye’ de olduğunu daha önce duymadım ve geldiğinde özellikle kız çocuk annelerinin bayılacağına eminim.Mağazada sarışın,esmer,kıvırcık saçlı,düz saçlı,zenci gibi çeşit çeşit bebekler var.İstediğiniz tip bebeği alıp, istediğiniz konseptte giyimlerini de alarak giydirebiliyorsunuz.Tüm mesleklere ait kostümleri  ve diğer eşyaları mevcut.



    Mesela bebeklerinizi plaj kızı veya kovboy olarak giydirebilirsiniz.Tabi konsepti destekleyecek at ve şapka gibi aksesuarlar hazır.
    
   Bebekler için ayakkabı ve gözlük gibi aksesuarların envai çeşidi hazır.


     Hangi birini anlatayım bilmiyorum ama en güzel tarafı da şu:
     Kızınızı alıp bu dükkana gittiniz diyelim, kızınız da seçtiği bebeğe istediği konseptte bir kıyafet seçti,daha sonra da bu bebek için seçtiği kıyafetin aynısını kızınız için de buradan temin edebiliyorsunuz.Son günlerde çok moda olan anne kız bir örnek giyim modasını kızınız ve bebeği olarak devam ettirebiliyorsunuz.
      En ilgimi çeken ise engelli çocukların bile düşünüldüğü bebeklere göre tekerlekli sandalyelerin oluşuydu.
      Bebek fiyatları 15-50 dolar arası değişiyordu, aksesuarların her birinin ücreti ayrı tabi..
       Artık koca bir genç kızım var, benden geçti ama küçük kızı olanların çok ilgisini çekeceğini düşünüyorum.Bu yaşta ben bile mağazadan çıkmak istemedim doğrusu.

       Daha sık paylaşımlarda buluşmak üzere,Sevgiler 
       Emel 

1 yorum:

  1. Merhaba Emel hanim,
    Blogunuzu elisi defteri blogundaki plastik kanvas ile ilgili yorumunuzdan buldum. Yorumunuzda bahsettiginiz "plastik kanvas"a alternatif olarak buldugunuz urunun adi nedir? Ben bu plastik kanvasi bir egitim malzemesi yapiminda kullanacagim ve istanbulda yasamiyorum. Eger bu urunle ilgili daha fazla bilgi verirseniz cok sevinirim.
    Esenlikler diliyorum,
    Behiye Yilmaz
    behiyeyilmaz@gmail.com

    YanıtlaSil