14 Şubat 2011 Pazartesi

OĞLUM AMERİKA'YA DÖNDÜ.

      Cumartesi günü oğlumun gitme hazırlıkları ve stresinden tüm gün baş ağrısı çektiğim için ve koşturmacadan dolayı yazamadım.pazar günü öğlene doğru oğlum uçağa bindi ve yolu o kadar uzun ki ancak bu sabah evine varabildi.Houston 'da okuyor.yılbaşında gelmişti ve tatili biraz da uzatınca ayrılık iyice zorlaştı.çok şükür çok rahat bir yolculuk geçirmiş.

   pazar günü oğlumdan gelecek haberi beklerken kendimi elişlerine vurdum.bıdıkcanlar bitti.internette bir sitede bulup çizdiğim kedi figürü ve ayrıca kuzular yaptım.



                                            bir de resimleri çevirmeden kaydetmesem iyi olacak ama....
                                           garipler baş aşağıydı düzelttim.
                                            resimlerdeki renklerin asıllarıyla pek alakası yok aslında



    bunların ne olduğu konusunda bir fikriniz oldu mu acaba?
    en üstteki kedi figürünü bir sitede görüp bayılmıştım ve hemen bir kağıda çizmiştim.diğerleri benim çizimim ama sizi temin ederim ki hepsinin renkleri ve kendileri göründüklerinden güzeller.
    Eveeeet   bunların ne olduklarını açıklıyorum.yukardaki sabundan az çok tahmin etmişsinizdir gerçi ama....
    Bunlar banya havlusu setleri.daha önce küpürle süslediklerimi yayınlamıştım.fakat değişik bir şey yapmak istiyordum.Ayşe ablacığımın verdiği fikirle havluların üzerine değil takıp çıkarılabilen birşey yapmaya karar verdim.Ne de olsa havlu sık yıkanan birşey.
    Elimdeki havlulara taktıklarım hemen yerlerini bulduğu için resimleyemedim bile.bunlarında havlusu yok.ilk fırsatta havlular üzerinde ve sunum şekliyle yayınlayacağım.
    görüşmek üzere..........
   

1 yorum:

  1. İLk başta kitap ayraçları yapacağını düşünmüştüm. HAvlularda nasıl duracak merak ediyorum.

    Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil