10 Şubat 2011 Perşembe

LİSE GÜNLERİ GİBİ

    Dün akşam eşinin işi dolayısıyla Antalya'ya taşınmış olan canım arkadaşım GÜLİN iki gün için İstanbul'a geldi.tabii bulduğumuz ilk fırsatta diğer güzel arkadaşım Semra , Gülin ve ben Capitol de buluştuk.çünkü Gülinciğim kentucky çok sever ve koskoca Antalya da bir şubesi yok.diyetini bozmasına zevkle şahit oldum.bu arada hiç de zayıflayamamış.(desemde inanmayın.)


     Canım arkadaşlarımın resmini çektim ama o resimde ben yokum.çünkü ben hepsinden zayıfım ve kendilerini kötü hissetsinler istemedim..........
      Bu arada çok yakın zamanda babacığını kaybeden diğer arkadaşımız Dilek aramıza katılamadı malesef.Allah herkese bizim 30 yıllık ,hiç kopmadan devam eden ve ölene kadarda süreceğindem emin olduğum dostluk nasip etsin.
      Dilekciğim olmadığı için onunda olduğu eski bir resmi ekliyorum.
      SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM......

2 yorum: